Pošiljke in vračila blaga
MENJAVA BLAGA
Ob ugotovitvi, da ste pomotoma naročili napačni izdelek organskih gnojil Terra, ga brez težav zamenjamo za ustreznega. V tem primeru vse stroške pošiljanja krijete vi. Izdelek mora biti za upoštevanje menjave popolnoma nerabljen, neodprt, nepoškodovan in v originalni embalaži
REŠEVANJE REKLAMACIJ
Naša zaveza vam, našemu zvestemu kupcu je, da vsako pošiljko pred odpošiljanjem natančno pregledamo ter preverimo ustreznost izdelkov in naročenih količin.
Vseeno pa se tu in tam zgodi, da prejmete ali napačni izdelek ali se le-ta med potjo poškoduje v tej meri, da je neuporaben (se razlije ali polije). Takrat vas prosimo, da izdelek fotografirate in nas o reklamaciji čimprej obvestite na info@ekopridelava.si.
Po prejemu vrnjene pošiljke vam bomo blago zamenjali ali vam ponudili vračilo plačane kupnine, v kolikor tega produkta ne bi bilo več na zalogi. Reklamirano pošiljko pošljite na naslov: AURUM d.o.o., Robova cesta 6, 1360 Vrhnika, s pripisom reklamacija.
Reklamacija bo rešena najkasneje v osmih (8) dneh od dneva prejema vrnjene pošiljke. Tudi tu velja, da morajo biti pošiljke vrnjene v originalni embalaži ter nerabljene.
V kolikor se izkaže, da smo vam pomotoma poslali napačni izdelek, nam to takoj sporočite na info@ekopridelava.si. Izdelek vam bomo brezplačno zamenjali. Za nastalo nevšečnost boste z naše strani ob prejemu novega paketa prejeli TUDI KUPON PRESENEČENJA za prihodnji nakup.
Prosimo vas, da po dogovoru z nami pripravite paket za pošiljanje na naš naslov: AURUM d.o.o., Betajnova 50, 1360 Vrhnika in nam sporočite naslov prevzema (upoštevajte, da se prevzemi paketov vedno izvajajo v dopoldanskem času, zato dajte naslov, na katerem ste v času prevzema dosegljivi). Z naše strani bomo naročili prevzem paketa in vam še isti dan poslali novega. Obe poštnini KRIJEMO MI.